Kontakta oss här

Kundorientering

Det är ytterst viktigt att lyssna på och förstå kunderna för att kunna utveckla verkligt innovativa lösningar. LINAK vill vara där kunderna är.

Våra dotterbolag förstår den lokala kulturen, pratar samma språk och finns nära våra kunder för att på bästa sätt kunna serva kunderna.

Kundnärhet är en av de fyra hörnstenarna i vår övergripande strategi. Vi ska sätta kunden i fokus i allt vi gör och tänka ”kundvärdeskapande” i alla våra processer och lösningar.

 
 

Partnerskap

På LINAK strävar vi efter att vara mer än en leverantör. Som partner hjälper vi inte bara våra kunder med att förbättra sina produkter och lösningar, utan även med deras mål och ambitioner. Oavsett om det handlar om att hjälpa dem att få nödvändiga certifieringar eller skapa en mer transparent leveranskedja, så finns vi här för att stödja deras strategi och samarbeta för att bygga en bättre framtid för deras kunder och för vår planet.

 

LINAK medarbetare

 
 
Magnus Conradsen, VD för dotterbolaget North and South American LINAK.

LINAK USA stöttar många olika kundtyper inom många olika branscher. De kan vara små teck-startups till enorma globala företag, och vart och ett av dem kan ha sina egna unika mål och egna strategier när det gäller hållbarhet. Det är vårt jobb att se till att de har allt de behöver för att nå sina mål och se till att kunderna känner sig trygga med sina produkter. Från att veta var deras delar och komponenter kommer ifrån, till kvaliteten och effektiviteten i processerna som används för att tillverka dem, så har vi den kunskap och erfarenhet som krävs för att hjälpa dem att skapa den tilliten.

Magnus Conradsen, VD för dotterbolaget North and South American LINAK.
 

Har du några frågor?

– Vårt team står redo att hjälpa dig med teknisk information när du exempelvis ska starta ett nytt projekt.

Kontakta