LINAK lanserar en komplett Desk Frame lösning för kontorsbord

Med Desk Frame 1, erbjuder LINAK en komplett stativlösning för tillverkare av kontorsbord. Det är ett mycket flexibelt koncept som består av tre set med: Kick & Click™ toppram, DL SetPack och DL Feet.

Produktnyheter:  den 3 september 2018
Frame. Legs. Feet. LINAK introduces a complete Desk Frame solution for office desks

Med vår nya Desk Frame 1 (DF1) lösning, kan du få allt på ditt sätt. Den kompletta och flexibla lösningen ger dig alla delar som behövs för att designa och montera en komplett stativlösning för elektriskt justerbara kontorsbord. DF1 kommer i tre setpackade förpackningar, och ger dig en mängd olika möjligheter att mixa och matcha produkterna som du vill. Allt handlar om: Ram. Ben. Fötter.

Tre set ger tusentals möjligheter
Stor flexibilitet och fördel att göra affärer med endast en leverantör. Med DF1 kan du få olika bordsprodukter (toppram, lyftpelare och fötter) setpackade, vilket innebär att hanteringen av produkterna blir smidigare, enklare och mer effektivt.

Toppram. Enkel och innovativ montering
Välj en Kick & Click™ toppram till bordet du ska bygga. Det är enkelt och mer tidseffektivt då inga skruvar behövs. Du bara "kickar och clickar" i lyftpelarna.

Ben: Lägg till ett setpack med lyftpelare
Välj de lyftpelare som du föredrar som en DL SetPack lösning.  Innehåller två lyftpelare, en styrenhet och bordspanel plus tillbehör. Detta ger dig allt du behöver för ett elektriskt bordssystem plus kompromisslös designfrihet eftersom varje produkt finns i olika modeller.

Fötter: 10 olika modeller att välja mellan
Lägg till vår nya produkt DL Feet för att få en komplett LINAK Desk Frame lösning. De är den perfekta matchningen till våra DL lyftpelare och finns i två olika längder och med två olika monteringssätt (toppmonterat eller nedsänkt). Designen på fötterna är elegant och neutral, och går enkelt att integrera med din bordsdesign.

För mer information om LINAK Desk Frame 1, vänligen gå in på Tech & Trends.

Updated: den 3 september 2018 11:42