Skapa benchinglösningar med IC lyftpelare

Benchinglösningar är den snabbast växande applikationen i dagens moderna kontorsmiljöer. LINAK fortsätter därför att erbjuda nya lösningar för att göra dessa applikationer ännu flexiblare för design och produktion. Vår nya produkt LINAK® benching monteringsfäste kommer som ett standardtillval och finns för två rektangulära och en kvadratisk DL IC lyftpelare.

Produktnyheter:  den 12 juni 2018
Create benching solutions with your IC lifting columns

IC är den nya standarden för integrerad styrning av LINAK® lyftpelare som erbjuder enkelt underhåll, styrning och installation för kontorsbord. Nu kan du beställa rektangulära DL5IC och DL6IC, såväl som den kvadratiska DL19IC lyftpelaren, med förmonterat benching monteringsfäste som en ny standard feature.

Standardfäste för en flexibel benchingdesign
Standardfästet säkerställer en enkel integrering med olika benchinglösningar, vilket innebär att du kan montera din egen benchinglösning direkt på standardfästet. Med en uppsättning av förborrade monteringshål, får du full flexibilitet att skapa din egen benchingdesign och du kan enkelt kombinera den med välkända LINAK lyftpelare.

Enkel set-up för standardbord
Ett DL IC system är ett set som består av två lyftpelare: En masterpelare med inbyggd styrning och en slavpelare. Koppla ihop de båda pelarna med varandra, välj en Desk Panel och anslut en SMPS (Switch Mode Power Supply) enhet och du är igång.

Utforska LINAK produktportfolio
Med mer än 30 års erfarenhet av elektrisk linjär ställdonsteknik, har LINAK satt standarden för elektriska sitta/stå bord och har det bredaste produktprogrammet på marknaden för kontorsmöbler.
Gå in på LINAK® DESKLINE® produktprogram för att utforska det kompletta utbudet av högkvalitativa lösningar för kontorsbord.

Behind benching systems   Bakom benchingsystem
Det är en pågående kamp för företag att utnyttja den begränsade kontorsytan optimalt. Med unika benchinglösningar, får du ett element av flexibilitet till din bordslösning som hjälper dina kunder att designa smarta och kreativa kontorsmiljöer. För mer information om benchingsystem och benching monteringsfäste, besök vår Tech & Trends section

Updated: den 13 juni 2018 07:13