Erbjud dina kunder en digital handkontroll

Nu finns det tre olika modeller av digitala handkontroller till LINAK ställdonssystem för komfortmöbler.

Produktnyheter:  den 15 maj 2018
Appar för mobila enheter ökar väldigt snabbt och våra kunder välkomnar denna nya trend - liksom LINAK. Det är därför vi har utvecklat: The Standard LINAK Bed Control App, möjligheten att kunna anpassa Bed Control App, och Software Development Kit (SDK) för att ta fram en unik app.

Alla LINAK system för komfortsängar med vårt dubbelmotorsystem TD4 eller med LINAK Bluetooth® adapter tillåter dig att använda någon av de digitala handkontrollerna. Dina kunder använder redan en smartphone eller en annan mobil enhet för vardagliga uppgifter - varför inte använda den till att justera sängen också?

Här är de tre alternativen:

LINAK Bed Control App: Varför inte hänvisa dina kunder till LINAK Bed Control App i app stores. Den finns i app stores idag och kan laddas ned gratis.

Anpassad Bed Control App: Visa ditt varumärke med din egen app i app stores. Låt oss göra jobbet - välj bara bakgrundsfärg, logo och länkar för att anpassa din Bed Control App. Skapa konstant varumärkeskännedom med din kund i tre enkla steg.

Software Development Kit (SDK): Skräddarsy en app för dina specifika behov. Med LINAK SDK och en apputvecklare, kan du nu få en skräddarsydd version för dina kunder.

Om du behöver mer information om de olika digitala produkterna från LINAK, inklusive SDK, eller om du vill prata om en idé med oss, vänligen kontakta oss på LINAK.

Updated: den 15 maj 2018 15:07