Fler unika möjligheter med Bed Control App

En ny uppdatering av Bed Control App innebär nya möjligheter att justera nacke, fotdel och massagefunktion. En guide visar användaren hur man enkelt konfigurerar appen med några enkla steg.

Produktnyheter:  den 25 april 2018
New function in the Bed Control App

Uppdateringen innebär att det inte bara är enkelt att konfigurera och para en komfortsäng utrustad med LINAK motorer, med en smartphone eller en iPad, det är också möjligt att justera nacke och fötter med din mobila enhet. En uppdatering av LINAK Bed Control App gör din mobilenhet till en helt funktionell handkontroll med allt från minnesfunktion, belysning under sängen, massagefunktion och upp till fyra justeringar. Med andra ord, med denna uppdatering passar appen för både enkla och avancerade system för komfortsängar utrustade med Bluetooth®.

Uppnå en perfekt position med en smartphone
Genom att komplettera med tre eller fyra ställdon till din komfortsäng kan du inte bara använda din smartenhet för att justera rygg- och bendel, men också fötter och nacke. Appen speglar nu detta och möjliggör för användarna att anpassa minnespositionerna ännu bättre.

Enkel guide med intuitiv interaktion
När du går in på Bed Control App för första gången, så hjälper en mycket enkel och intuitiv guide användaren genom paringen såväl som konfiguration av appen för justering av den ställbara sängen - genom några enkla steg så är appen klar för användning.

Guiden frågar hur många ställdon som finns i sängen och om den är utrustad med massagefunktion. När detta är klart, så kommer appen bara att visa de nödvändiga funktionerna. Det är alltid möjligt att ändra inställningarna senare, om det skulle behövas.

Om sängen är utrustad med massage, kan användaren gå in på massagemenyn och justera intensitet och massageprogrammet efter sina specifika behov.
  Bed Control App product page

Customisation of the Bed Control App   Gör LINAK Bed Control App till din egen
Få ditt företagsnamn i app stores och en app som visar ditt varumärke. Det är nu möjligt att anpassa Bed Control App efter din företagsidentitet och ditt varumärke med din logotype, färger och länkar.

Få mer information om alla anpassningar och möjligheter här.

Updated: den 25 april 2018 12:30