Två nya styrenheter kompletterar CO-serien

Med lanseringen av CO41 och CO71 expanderar LINAK styrenhetsplattformen och kompletterar den befintliga CO61. Nu blir det ännu enklare för dig som OEM att välja rätt styrenhet med rätt kombination av funktioner — en produktserie med stora möjligheter.

Produktnyheter:  den 20 april 2018
Two New Control Boxes Complete the CO Box Series

Styrenheterna lanseras med den nya LINAK-standarden IPX6 Washable DURA™, vilket innebär att produkterna är vattentäta och kan tvättas i maskin betydligt fler cykler än rådande normer föreskriver.

Effekt, många valmöjligheter och enkel att montera
CO61 och CO41 är båda OpenBus™-styrenheter fyra kanaler och intuitiv kabelhantering. Styrenheterna är programmerbara och erbjuder flera enkla monteringsalternativ.

CO41 är utrustat med 120 W SMPS, CO61  med 200 W SMPS, medan CO71 kommer med 350 W SMPS och med Bluetooth®-teknologi. Alla tre styrenheter kan användas tillsammans med CO-Link™, då man ansluter ytterligare en styrenhet och på så sätt får dubbelt så många kanaler, som man kan manövrera med en handkontroll.

Perfekt för analoga lösningar
I styrenhetsplattformen ingår även CA30 och CA40 – även dessa med IPX6 Washable DURA™, innovativ kabelhantering och med universal spänningsmatning. De väger lite och erbjuder många olika monteringsmöjligheter.

Den smarta fästningsanordningen gör det möjligt att montera styrenheterna i olika riktningar och alla styrenheter kan utrustas med ett backup-batteri om det behövs.

Alla dessa egenskaper är numera standard hos LINAK.

Updated: den 20 april 2018 08:41