Utökad flexibilitet i bordsdesign med nytt monteringsfäste för benchinglösningar

Det kommer som en ny standardfunktion. Ett nytt LINAK fäste för benchinglösningar för DESKLIFT® lyftpelare vilket gör monteringen av sitta/stå benchingbord mycket enklare. Det nya fästet passar till lyftpelare med rektangulära eller kvadratiska profiler.

Produktnyheter:  den 23 april 2018
Bench bracket

LINAK kan nu erbjuda en standardlösning för sitta/stå benchingbord enligt följande: DESKLIFT lyftpelare med rektangulära och kvadratiska profiler finns nu med ett tillval av benching monteringsfäste. Således, lyftpelare som är optimerade för benchinglösningar kan nu beställas direkt från hyllan.

Olika designmöjligheter
Med fem olika lyftpelare att välja mellan, finns det en mängd olika designmöjligheter för moderna benchinglösningar för kontorsbord. Benchingfästet finns för:
  • Motorhuspelare med rektangulär profil DL5 (2-delad), DL6 (3-delad) eller en kvadratisk profil DL19
  • Inlinepelare med en rektangulär profil DL12 eller en kvadratisk profil DL17

Standardfäste för flexibel benchingdesign
Standardfästet garanterar enkel montering av olika benchinglösningar, vilket innebär att du kan montera ditt eget benching tvärstag direkt på standardfästet. Med förborrade monteringshål kan du få full flexibilitet att skapa din egen benchingdesign och du kan enkelt kombinera den med de välkända LINAK lyftpelarna.

Utforska LINAK produktprogram
Med mer än 30 års erfarenhet av elektrisk ställdonsteknik, har LINAK satt standarden för elektriskt justerbara bord och har det bredaste produktprogrammet för kontorsmöbelindustrin.

Gå in på LINAK DESKLINE® produktportfolio för att utforska LINAK kvalitetslösningar för kontorsbord.

Updated: den 23 april 2018 11:39