Justera din komfortsäng även under strömavbrott

Med LINAK dubbelmotorsystem TD4 i din komfortsäng kan du erbjuda dina kunder möjligheten att justera sängen till en behaglig position – även då det är strömavbrott.

Produktnyheter:  den 25 januari 2018
Bara för att du har en säng som är utrustad med ett elektriskt ställdonssystem så betyder inte det att dina kunder kommer att få sitta upp vid ett eventuellt strömavbrott. De behöver inte det med dubbelmotorsystemet TD4. Oavsett om du använder TD4 Standard eller ett TD4 Advanced system, så finns det en hexnyckel monterad bredvid ställdonet, som gör det möjligt för användaren att köra ned ryggdelen eller bendelen mekaniskt vid ett eventuellt strömavbrott.

Titta på den korta instruktionsvideon här nedan, och känn dig nöjd med att din kund alltid kan köra ned en säng med motorsystem TD4 och få en god natts sömn.

Easy mechanical lowering

Enkel lösning med en enkel vägledning
Pilikoner på TD4 indikerar exakt var man använder hexnyckeln och i vilken riktning man ska vrida. Sänkningen går enkelt och smidigt.

Inget extra behövs
Hexnyckeln är standard i TD4 Advanced eller TD4 Standard. Detta betyder att den inte bara är en del av produkten, den är också enkel att hitta och att sätta tillbaka i fästet efter användning.
  All you need is the attached hex key.

Updated: den 25 januari 2018 08:29