CBH är nu en familj av styrenheter för komfortmöbler

Styrenhet CBH Advanced med tre kanaler ger fler alternativ för producenter och designers av justerbara komfortmöbler.

Produktnyheter:  den 18 januari 2018
All three member of the CBH control box family

LINAK lanserade nyligen styrenhet CBH Advanced med tre kanaler. Detta innebär inte bara möjligheten att få en komfortsäng med tre ställdon - utan det skapar en mängd olika designmöjligheter.

Med lanseringen av styrenhet CBH Advanced med tre kanaler är det möjligt att ansluta tre ställdon, vilket innebär att man kan få tre justeringar i komfortbäddsdesignen. Det betyder att LINAKs portfolio av styrenheter för komfortsängar nu kan erbjuda flera alternativ för justering av komfortsängar. Det kan till exempel vara en enkel design med två justeringar eller en säng med flera justeringar och tillbehör.

Tre versioner –  något för alla
Familjen med styrenheter består nu av:
  • CBH Basic – För enkla standard sängsystem.
  • CBH Advanced: fyra kanaler – För avancerade sängar med massage och tillbehör.
  • CBH Advanced: tre kanaler –  För sängar med tre möjliga justeringar och med möjlighet för enkla tillbehör.

Med andra ord, CBH serien innefattar både det enkla och det avancerade, vilket gör det enkelt för dig att designa olika modeller av komfortsängar.

CBH Basic för den enkla men starka lösningen
Med styrenhet CBH Basic är det möjligt med kostnadseffektiva och smidiga justeringar med låg ljudnivå och med två LINAK ställdon. Detta innebär sängar med justering av rygg- och bendel och en handkontroll med kabel.

Avancerad lösning med tre kanaler
För att kunna erbjuda en möjlighet med ett tredje ställdon i en singelstyrenhet, lanserade LINAK styrenhet CBH Advanced med tre kanaler. Med denna lösning är det möjligt att skapa avancerade komfortsängsystem med tillbehör som LED Light Rail. Med RF eller en Bluetooth® Adapter kan du använda trådlösa handkontroller med minnesfunktioner.

Fullt anpassningpaket med flera funktioner
Om du behöver både ett avancerat system såväl som flera extra tillval som till exempel belysning under sängen eller en massagemotor, är CBH Advanced med fyra kanaler lösningen för dig. Denna styrenhet har två kanaler för ställdon och två för massagemotorn. Dessutom är det möjligt att ansluta CBH Advanced i en serie för att skapa system med fyra möjligheter att justera sängen. Rygg, ben, nacke, fot. Kort sagt, CBH Advanced kommer att bana vägen för den ultimata komfortsängen.

Vilken av dem?
Control boxes for even more bed designs

Updated: den 18 januari 2018 09:47