Visa din företagsdesign i ny Bed Control App

Produktnyheter:  den 10 januari 2018
Tänk dig att varje gång dina kunder vill justera komfortsängen med Bed Control App, så ser de din logo, de ser dina företagsfärger och design, och när de vill veta mer om appen eller produkten så styrs de in på en website som du väljer. Detta är vad LINAK erbjuder dig.

Customise logo, colours and links

Genom att kundanpassa Bed Control App, är det nu möjligt att öka varumärkesmedvetenheten hos dina kunder genom att helt enkelt anpassa den visuella identiteten av Bed Control App med din företagsdesign. Med andra ord, det blir kristallklart vem som har producerat sängen och vem som är ansvarig för den komfort som de upplever.

Bed Control App har samma huvudfunktioner som en Bluetooth handkontroll, men nu kan du också anpassa den efter ditt varumärke. Därför, finns det nu också möjligheter för kundanpassning som till exempel:

• Lägg till din logo: Ändra logon i app designen.

• Färger: Ändra bakgrundsfärgen. Text och grafik kommer att vara vita.

• Länkar: I About/Om finns det två sektioner: Produktinformation och Support. Här kan du välja exakt vad du vill länka till.
   Customise logo, colours and links

Användarvänlig design – nu anpassningsbar
I år har vi uppdaterat Bed Control App gränssnittet till en mer användarvänlig design. Läs mer om detaljerna här. Detta är den design som du nu kan anpassa.

Hur kommer jag igång?
Det är bara några få enkla steg att få ut ditt varumärke till dina kunder. Kontakta ditt lokala LINAK kontor, och påbörja konversationen hur du vill att din app ska se ut.
  Vem äger den anpassde appen?
Du har fullständigt ägandeskap av appen. Detta betyder också att det blir du som laddar upp den på  Apple App store eller Google Play Store.

Håll dig informerad!

Bed Control App är under konstant utveckling, så håll dig informerad då fler uppdateringar kommer att releasas.

Updated: den 12 januari 2018 08:28