LINAK på Stockholm Furniture & Light Fair 2018

Kom förbi monter A36:28 på Stockholm Furniture & Light Fair 2018 och upptäck hur ett liv i rörelse tillsammans med LINAK kan se ut!

Pressrelease:  den 5 januari 2018

LINAK ställer ännu en gång ut på världens största mässa för skandinavisk design, Stockholm Furniture & Light Fair. Evenemanget kommer att äga rum den 6-10 februari 2018, på Stockholmsmässan. Under temat "Life in motion" kommer du att kunna få se idéer på hur man kan få in mer rörelser i vardagen genom att använda produkter från LINAK i hem, kontor och till och med ditt barns klassrum. Kom förbi vår monter (A36:28) och se hur ett liv i rörelse kan se ut!

LINAK – for a life in motion

Bostäder och offentliga miljöer, som t.ex. kontor och skolor, är dynamiska platser där en mängd olika aktiviteter äger rum varje dag.

Genom att använda produkter från LINAK för att göra justerbara möbler till en del av sådana miljöer, kan du tillgodose behoven hos många. Med möbler som kan anpassas för olika aktiviteter och människor, ökar du flexibiliteten och uppmuntrar kreativitet. Det är ”Life in motion” med LINAK!

Om montern
Årets monter är designad av arkitekten Jens Enflo. Illustrationerna i montern är skapade av illustratören Maja Säfström (@majasbok).

Träffa oss på Stockholm Furniture & Light Fair i februari för att få veta mer. Kom ihåg att besöka vårt online showroom.

Updated: den 10 januari 2018 13:27