Snabb och enkel parning av TD4 till din Bluetooth® handkontroll

LINAK TWINDRIVE™ dubbelmotorsystem TD4 är extremt enkelt att para med en Bluetooth® handkontroll, eller en smartphone, via en app. Några få riktigt enkla steg och din säng är klar.

Produktnyheter:  den 31 oktober 2017
Att para en LINAK handkontroll, en smartphone, eller en surfplatta med ett TD4 system via Bluetooth® är mycket enkelt.

Oavsett om systemet är baserat på TD4 Standard eller TD4 Advanced paras Bluetooth® handkontrollerna i två mycket enkla steg. Anslut TD4 till elnätet och produkten är klar för parning under tre minuter (blinkande ljusindikator). Ta någon av LINAK Bluetooth® handkontrollerna och tryck ned de två översta knapparna - samtidigt. När ljuset visar ett fast sken, är komfortbädden parad med handkontrollen. Det är lätt som en plätt.

Låter för bra för att vara sant? Se det med dina egna ögon i videon här nedan.

Quick and easy pairing of TD4 with a Bluetooth® hand control

Att para en säng med en smartphone/surfplatta
LINAK har tagit fram en Bed Control App (iOS och Android) som tillåter användaren att para TD4 med en smartphone eller surfplatta. Att para TD4 systemet med sådana enheter är mycket enkelt. Steg 1 är identiskt med det som nämndes här ovan. Anslut ditt ställdonssystem till elnätet. Därefter aktiverar du Bluetooth® på din smartphone/surfplatta och öppnar LINAK Bed Control App och en “sökbäddssida” kommer att visas. En lista på aktiva LINAK Bluetooth® applikationer i närheten kommer att visas. Finn ditt TD4 system (t ex BED 1234) i listan och tryck ok. Din smartphone/surfplatta är nu ansluten.

Om kunden vill para mer än en handkontroll, eller mer än en smartphone/surfplatta, är det lika enkelt!

Du finner mer information om TD4 Standard eller TD4 Advanced, eller någon av comfort bed handkontrollerna, eller LINAK Bed Control Apps, på denna website. Annars, är du välkommen att kontakta ditt lokala LINAK säljkontor.

Updated: den 31 oktober 2017 08:17