Förstahandsupplevelse av framtiden för justerbarhet vid MEDICA 2017

LINAK finns ännu en gång med på den internationella mässan MEDICA i Düsseldorf, Tyskland. Vi ser fram emot att visa er framtiden för kraftfull anpassning av vårdapplikationer och en helt ny nivå av tvättbarhet.

Pressrelease:  den 1 november 2017
MEDICA 2017

Trenden inom modern hälsovårdsteknik går stadigt mot fler dataavläsningar, mer kraftfulla och komplexa systemlösningar för justerbara applikationer och ett fortsatt fokus på ergonomi och förbättrad hygien.

Under de senaste 30 åren har LINAK drivit utvecklingen av avancerade och medicintekniskt godkända elektriska ställdon för justerbar vårdutrustning. Som ett globalt erkänt företag har vi nu en omfattande produktportfölj som gör det möjligt för kunderna att skapa en mängd olika applikationer - från standardardiserade systeminstallationer till de mest avancerade.

Välkommen till oss på MEDICA
Under MEDICA 2017 ser vi fram emot att visa dig hur data tillhandahållen från LINAK kan ge vården ett mervärde, hur nya, kraftfulla, elektriska ställdon kan hjälpa till att möta utmaningarna i den växande trenden med kraftig övervikt och hur våra lösningar visar vägen vad gäller hygien och tvättbarhet.

Få en förstahandsupplevelse av framtiden för justerbarhet i vårdutrustning. Besök oss i vår monter på MEDICA 2017 (F11, hall 14) i Düsseldorf, Tyskland, 13-16 november.

Vi ser fram emot att träffa dig där. Tillsammans kan vi förbättra många människors liv!

Updated: den 6 november 2017 09:45