LINAK på Elmia Subcontractor 2017

Den 14 - 17 november deltar LINAK på årets upplaga av Elmia Subcontractor. Tema för årets monter är "Production Ergonomics".

Pressrelease:  den 22 september 2017

Den 14:e november går 2017 års upplaga av Elmia Subcontractor av stapeln i Jönköping och vi på LINAK är självklart med även i år. Du hittar oss i monter B03:38.

Production ergonomics

Tema för årets monter är Production Ergonomics. Med det vill vi uppmärksamma vikten av ergonomiska arbetsstationer i produktionsmiljöer.

Trots att allt fler robotar och maskiner utför svåra och tunga arbetsuppgifter i dagens produktion, är det väldigt tydligt att människor fortfarande har en nyckelroll och är en viktig resurs. Det är därför ergonomi inom industriell produktion är så viktigt och en dålig ergonomi i arbetsmiljön kan bli kostsamt för ett företag.

Produkter och nyheter i montern

Förutom produkter och applikationer med fokus på just produktionsergonomi kommer vi också att visa upp det nya ställdonet LA33. Du kommer också kunna testa ett av våra ställdon med CAN Bus-funktion.

Biljetter

Om du vill ha kostnadsfria biljetter till mässan kan du gå in på den här sidan för att registrera dig och skriva ut din entrébiljett.

Om du har några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta oss.

Updated: den 24 oktober 2017 11:43