VR-video: ta en titt på vår produktionsanläggning i Danmark

Nu kan du upptäcka vår DESKLINE-produktion på egen hand - gå med i vår nya 360-graders virtuella tur på vårt huvudkontor i Danmark.

Pressrelease:  den 30 augusti 2017
VR video: take a look inside our production site in Denmark

Välkommen till LINAK! Vi är glada att kunna bjuda med dig på en virtuell tur i vår DESKLINE-anläggning på huvudkontoret i Danmark.

Ta en flygtur över vårt produktionsområde och ta dig sedan in i produktionsbyggnaden. Här kan du se hur vi producerar och monterar produkter i vår moderna anläggning - redo att bygga produkter av hög kvalitet för framtidens möbler.

Öppna arbetsområden och moderna produktionsanläggningar
Se över axeln på oss när vi producerar och monterar våra produkter, ta dig runt på egen hand och se hur vi bygger våra spindel- och motordelar, och upptäck hur moderna robotar spelar en naturlig, integrerad roll i vår produktion.

Varje dag lämnar en stor mängd produkter vår anläggning. I den här VR-videon kan du följa processen i vår DESKLINE-anläggning från produktion och montering, till leverans.

Produktion i världsklass och ständig utveckling
LINAK strävar efter att vara ett öppet och innovativt företag. Som världsledande aktör inom utvecklinge och tillverkning av elektriska linjära ställdon med mer än 40 års erfarenhet, ligger vårt fokus på LEAN produktion. Det innebär att vi gärna tar till oss av feedback, både på våra produkter och oss själva, som en självklar och värdefull del i vår kontinuerliga utveckling.

Huvudkontoret: En plats för samarbete kring funktionell design
Vårt huvudkontor i Danmark är byggt enligt vår filosofi att nyckeln till bra design är människor. Därför arbetar våra team i produktionen och administrationen nära varandra och skapar tillsammans produkter som förbättrar din tillvaro. Vi hoppas att den virtuella turen genom vår anläggning ger dig en bra bild av vilka vi är och hur vi arbetar.

Välkommen till LINAK!

Ta ett flyg utomhus, över vårt produktionsområde och flyga in i vår produktionsbyggnad. Här kan du titta på hur vi producerar och monterar våra produkter i vårt moderna produktionsområde - redo att bygga produkter av hög kvalitet för framtida möbler

Updated: den 30 augusti 2017 10:37