Låt oss presentera DL19 - elegant kvadratisk design

LINAK DL19 är en elektrisk lyftpelare med motorhus. Den har en kompakt kvadratisk design och finns med LINAK PIEZO™.

Produktnyheter:  den 7 augusti 2017
Lifting column DL19
Genom att kombinera de bästa funktionerna från LINAK® portfolio av lyftpelare, erbjuder DL19 mjuka rörelser förpackat i en mycket elegant design, samtidigt som den är extremt enkel att montera.

Den nya lyftpelaren DL19 adderar ytterligare ett kapitel till DESKLINE portfolion. Den här gången fokuserar vi på en elektrisk motorhuspelare med en utsökt design, utan att kompromissa eller utesluta många viktiga funktioner som finns i moderna lyftpelare. Med DL19 får du: Få en elegant design med adekvat slaglängd
The DL19 är en 3-stegslyftpelare med kvadratisk profil och motorhus. Med en slaglängd på 650 mm och ett inbyggnadsmått på 560 mm, möjliggörs stor designfrihet av kontorsbord och arbetsstationer. De osynliga glidkuddarna mellan profilerna är minimala vilket gör att DL19 har en mycket elegant design.

Halvera monteringstiden med Kick & Click
Genom att tillhöra LINAK familjen med motorhuspelare, passar DL19 perfekt med LINAK Kick & Click lösning. Med vår smarta monteringslösning, kan du enkelt montera ett bord på ett ögonblick - det är bara att kicka & klicka ihop systemet.

Lägg till LINAK PIEZO™ utan att kompromissa på monteringstiden
LINAK PIEZO tekniken kan enkelt adderas till DL19. Med vår antikollisionslösning, så känner pelaren automatiskt av om det finns ett hinder i vägen. LINAK PIEZO är en hårdvarubaserad lösning och kräver ingen extra monteringstid.

Mer information
För mer information om vår nya lyftpelare DL19, kan du gå in på DL19 produktsida eller kontakta ditt lokala LINAK kontor.

Updated: den 7 augusti 2017 08:42