Ännu fler alternativ med TD4 Advanced och CBH Advanced i kombination

Kombinationen av TD4 Advanced och CBH Advanced gör det möjligt med fler funktioner i designen av lyxiga komfortsängar.

Produktnyheter:  den 7 augusti 2017
CBH Advanced

TD4 Advanced gör det möjligt att skapa lyxig sängdesign full av smarta funktioner. Dubbelmotorsystemet TD4 Advanced från LINAK ger dig så mycket mer: En elegant och smäcker design, behaglig ljudnivå, hastighetsstyrning, belysning under sängen, mekanisk nödsänkning och Bluetooth® såväl som minnespositioner integrerade i en produkt.

Men genom att addera CBH Advanced till TD4 Advanced blir det möjligt att få ännu fler funktioner till ett sängsystem för komfortsängar. Genom att inkludera till exempel ställdon LA40 i sängdesignen, är det möjligt att justera både ben- och ryggdelen individuellt, att skapa en multifunktionell säng. Med CBH Advanced, är det också möjligt att addera med tillbehör som massagemotor och extra belysning under sängen med LED Light Rail.

A TD4 Advanced and CBH Advanced system with the options of actuators and accessories.

Enkelt och kompakt system
När vi utvecklade TD4 Advanced, säkerställde vi att systemet skulle förbli enkelt och kompakt - även när du behöver avancerade system. Det är därför man bara behöver två skruvar för att montera CBH Advanced på sidan av TD4 Advanced. Detta betyder att du inte behöver montera CBH Advanced på sängramen – den skruvas fast enkelt direkt på TD4-skalet.

För mer information om TD4 Advanced olika funktioner, är du välkommen att besöka vår website.
TD4 Advanced LA40 LED Light Rail Massage Motor CBH Advanced

Updated: den 7 augusti 2017 07:39