Ny design på LINAK Bed Control App

LINAK Bed Control App är nu mer användarvänlig. En ny visuell design och nytt användargränssnitt gör appen mer intuitiv och användarvänlig.

Produktnyheter:  den 14 juli 2017

New design increases LINAK Bed Control App usability

Användarvänlighet hade högsta prioritet när Bed Control App skulle uppgraderas – både vad gäller design och funktionalitet. Den nya designen är intuitiv och förenklad där funktionerna är markerade. Appen känner inte bara igen produkten den är ansluten till, det är också enklare att lagra och hitta minnespositioner i appen. Som om inte detta är tillräckligt, så initierar appen också en enkel guide hur man kopplar produkten till mobilen.

Intelligent app – du behöver bara en
Nu är Bed Control App intelligent. Detta betyder att appen med automatik känner av vilken produkt den är ansluten till. Dessutom så stämmer grafiken i appen överens med den anslutna produkten. Ta till exempel minnespositioner: Om du ansluter till en TD4 Standard, kommer appen att visa standardpositionerna för rygg- och benjusteringar, och när den är ansluten till en TD4 Advanced så kommer den att visa fyra minnespositioner.

Det är därför du numera bara behöver en app. Tidigare så var du tvungen att hitta den rätta appen, och valet mellan en app med minne, eller en app utan minne.
Intelligent app – you only need one

Onboardflöde
Appen visar en ny funktion, ett "onboardflöde" och initierar ett paringsläge i produkten så att du kan matcha den med mobilen. Genom att följa några enkla steg på skärmen så kan användaren para mobilen med produkten och därefter justera sängen till önskad position.

Vad behöver jag göra?
Oroa dig inte. Nästa gång du uppdaterar din Bed Control Memory App kommer du automatiskt att få en uppdaterad version av appen. Förutom att uppdatera appen behöver du inte göra något aktivt.

Bed Control App funktioner
  • Justering av rygg- och bendel
  • Simultandrift
  • 4 minnespositioner - om det stöds av produkten
  • Belysning under sängen på/av
  • 7 språk (engelska, danska, koreanska, franska, tyska, spanska, italienska)
  • Kompatibel med Bluetooth® Adapter och TWINDRIVE™ TD4
Vill du prova Bed Control App? Ladda ned den här för både iOS och Android.

Bed Control App   Download on App Store  Download for Android

Updated: den 14 juli 2017 09:02