LINAK vridfäste för perfekt montering av TD4 i sängramen

Vid lanseringen av LINAK TD4 TWINDRIVE dubbelmotorsystem ingick också ett universalt vridfäste för att montera motorsystemet på sängramen. Detta gör det enkelt att få din komfortsäng justerbar.

Produktnyheter:  den 29 juni 2017
Enkel montering med universalt vridfäste
När vi lanserade TD4 Standard och TD4 Advanced, så tittade vi också på en lösning för att montera dubbelmotorsystemet på sängramen. Vi introducerade helt enkelt ett universalt vridfäst som vi känner till från komfortsängsmarknaden. Det har således inte varit enklare att konvertera till det noggrant testade kvalitetssystemet LINAK TD4.

Enkel design med TD4
Med det universala vridfästet passar TD4 enkelt till existerande sängramar. Faktum är att man inte ens behöver göra någon designförändring för att motorlösningen ska passa. Även utrymmet mellan axlarna på TD4 följer det som är signifikant för komfortsängsmarknaden.

LINAK producerar universella vridfästena för att säkerställa rätt dimensioner och perfekt passform med dubbelmotorlösningen TD4. Om det eventuellt måste ske en tillverkning av ett universalt vridfäste i egen produktionsanläggning, är det inte nödvändigt att justera produktionsenheten, och processen med att svetsa fast vridfästet i sängramen kan fortsätta som vanligt.

Sammantaget betyder detta att det aldrig har varit enklare att introducera dubbelmotorlösningen TD4 till din design av komfortsängar.

Titta på videon och se hur enkelt det är att montera en TD4 klicka här
Mounting a TD4 is very simple with the universal twist brackets. Watch the video here.

Kontakta ditt lokala LINAK dotterbolag för att lära mer om universala vridfästen från LINAK och möjligheterna att enkelt konvertera till dubbelmotorsystem TD4.

Updated: den 29 juni 2017 11:21