CO-Link™ skapar flerkanalslösningar för vårdapplikationer

CO-Link ™ är ett LINAK-koncept som gör det möjligt för kunder att fördubbla antalet kanaler och effekten i sjukvårdssystem med hjälp av bara en handkontroll.

Produktnyheter:  den 21 juni 2017
Efterfrågan på ännu mer avancerad, exakt och tillförlitlig justering av applikationer inom vården ökar över hela världen. Eftersom behandlingsteknikerna blir alltmer avancerade, så blir även kraven för applikationerna det. Moderna behandlingsstolar och -bord måste ofta kunna vändas och justeras i flera riktningar.

Fler valmöjligheter
Med nya LINAK CO-Link™ utökas utbudet av alternativ för elektriska ställdon. Det låter dig bygga en 8-kanalslösning utan större extrakostnader. Anslut till exempel två CO61-kontrollboxar med en kabel via en kopplingslåda. Installera en specialanpassad LINAK-programvara och du har ett 2x200W flerkanalssystem med ställdon som du enkelt kan styra med hjälp av bara en handkontroll. Det är CO-Link™ från LINAK!

Enkel logistik för avancerade produkter
Med produkter som du redan känner till eller har på lager kan du bygga ett system med upp till åtta kanaler. Du kan använda de LINAK-delar du redan har på lager och behöver förutom det bara en extra kabel och din specialanpassade programvara. Detta hjälper till att hålla dina kostnader nere och ger dig mer flexibilitet så att du kan anpassa produktionen efter rådande trender på marknaden

Om du vill veta mer om CO-Link™ från LINAK är du välkommen att läsa mer här eller kontakta oss.

CO-Link™ provides full control of advanced healthcare applications
Med produkter som du redan vet eller har på lager kan du bygga ett ställdon med upp till åtta kanaler. Förutom extra kabeln och din anpassade programvara kan du använda LINAK delar du redan har på lager. Detta hjälper till att hålla dina kostnader nere och ger dig mer flexibilitet för att anpassa produktionen för att anpassa sig till marknaden

Updated: den 22 juni 2017 08:25