LINAK DPG bordspaneler - Ett nytt sätt att justera ditt kontorsbord

Fyra nya bordspaneler ser dagens ljus, men de är mycket mer än bara en ny familj av bordspaneler. De har sällskap av en app som fungerar som en plattform, vilket är en lösning som helt kommer att förändra sättet att använda justerbara kontorsbord.

Produktnyheter:  den 22 maj 2017

Under en normal arbetsdag sitter vi ned alldeles för mycket och rör oss för lite. Detta är ett mycket vanligt beteende, men hur förändrar vi detta? Hur ska vi göra för att få som rutin att använda bordens höj- och sänkbara funktioner dagligen? Detta är en global utmaning som vi på LINAK har gjort vårt yttersta för att ta fram en lösning på – en lösning som ska göra att alla användare av höj- och sänkbara bord använder funktionerna på ett helt nytt sätt.

Time to stand up with the new DPG desk panels   Time to stand up with the new DPG desk panels

Lösningen – en ny familj av innovativa bordspaneler
Vi har gjort en grundlig forskning och konsulterat experter inom beteendedesign. Baserat på detta har vi utvecklat en lösning som gör att bordsanvändare kommer att använda sina höj- och sänkbara bord oftare och på ett helt nytt sätt.

Namnet på lösningen är DPG – en ny familj av innovativa bordspaneler. Baserat på forskning vet vi att om vi ska använda ett höj- och sänkbart bord oftare, så är bordspanelen viktig och behöver vara:

• Intuitiv
  • Motiverande (ge påminnelser till användaren)
  • Digital
  DPG with Reminder

Synkronisering mellan plattformar
Verkligen unik och innovativ, all data är naturligtvis synkroniserad mellan olika plattformar. Detta innebär att om du ändrar dina inställningar i till exempel appen på din smartphone, sker med automatik uppdateringar även i datorn och i själva bordspanelen.

DPG är mycket mer än bara en ny bordspanel – det är en plattform med oändliga möjligheter av olika funktioner, och designad med en imponerande mängd standardfunktioner. Detta kommer att förändra sättet att justera och använda ditt höj- och sänkbara kontorsbord.

DPG

A simple DPG1K Advanced versions of the DPG with sophisticated features Advanced versions of the DPG with sophisticated features
A simple DPG1K Advanced versions of the DPG with sophisticated features

Updated: den 30 maj 2017 15:37