HC30 Wireless: Bluetooth och avancerade intuitiva funktioner

HC30 är en trådlös, ergonomisk och användarvänlig handkontroll. Med minnesfunktion och belysning under sängen, är den perfekt för avancerade ställbara sängar.

Produktnyheter:  den 30 mars 2017

Vi kan nu introducera handkontroll HC30 wireless – Bluetooth® och med intuitiva avancerade funktioner

Ergonomisk design och funktionalitet var överst på listan när vår användarvänliga handkontroll HC30 skulle utvecklas för komfortsängar. HC30 är en svart greppvänlig handkontroll med gummibaksida och med en enkel fastsättning på sängen.

Learn more about the HC30

Som standard har HC30 minnesfunktion, intuitiva knappar, användarvänlig knappsats med bakgrundsbelysning, ficklampsfunktion, och funktioner för både individuell och simultan justering. Den har också en knapp för belysning under sängen. Denna lyser upp golvet under sängen och gör det komfortabelt att gå upp på natten och hitta vägen tillbaka i mörkret.

HC30 har en trådlös anslutning till ställdonet. Den har Bluetooth® och är kompatibel med TD4 Advanced såväl som både TD3 och CBH Advanced när de är utrustade med en Bluetooth® Adapter.

Greppvänlig: Handkontrollen har en gummiklädd anti-slip baksida för att garantera ett säkert grepp.

Vid min sida: Den integrerade metallplattan gör det enkelt att sätta fast kontrollen på en magnetisk yta på sängen. Därmed finns HC30 alltid vid din sida.

Rörelsefrihet: Den trådlösa funktionen Bluetooth® ger användaren extra rörelsefrihet.

Lys upp: Använd ficklampsfunktionen i handkontrollen för att lokalisera saker eller hitta vägen i mörkret.

Minnesfunktion: 3 minnesfunktioner som kan ändras efter ditt önskemål.

Design:
Med HC30 får du en handkontroll med en stilren och modern design.

Olika versioner av handkontroll HC30

Denna handkontroll kommer i olika versioner beroende på vilka funktioner som efterfrågas.

Välj den enkla versionen för justering av rygg- och bendel och med minnesfunktion. Välj den avancerade versionen som förutom justering av rygg- och bendel och minnesfunktion, också har extra funktioner som justering av fötter och nacke.

Läs mer om HC30 och andra funktioner för handkontroller här

För mer information om ställdonssystem för komfortsängar läs här.

HC30 – more information

Updated: den 3 april 2017 07:52