Välkommen TWINDRIVE® TD4 Standard – Nästa generation dubbelmotorsystem

En ny produkt är lanserad – Välkommen till TWINDRIVE® TD4 Standard. Med denna nya produkt expanderar vårt TD4 produktprogram - nästa generation dubbelmotorsystem. Det inkluderar TD4 Standard och TD4 Advanced.

Produktnyheter:  den 22 februari 2017
More info about TD4 Standard

Det idealiska valet för komfortsängar
TD4 Standard är en dubbelmotor med den välkända LINAK kvalitén, utvecklad för komfortsängar, där ett måttligt behov av lyftkraft efterfrågas. TD4 Standard har följande prestanda:
  • Lyftkraft, ben 200 Nm
  • Lyftkraft, rygg 280 Nm
Med sin kompakta design är TD4 Standard lätt att känna igen. Den är tunn och kompakt, vilket gör den till en diskret del av sängens design. Den är enkel att montera och behöver inget utrymme under sängen. Detta innebär att slutanvändaren har mer plats för förvaring under sängen.

Sammanfattningsvis är TD4 Standard en mycket bra ställdonslösning när det finns behov av måttlig lyftkraft i kombination med en behagligt låg ljudnivå. Denna dubbelmotor kommer med ett brett utbud av funktioner direkt ur förpackningen. Som pricken över "i" så kommer TD4 Standard med en attraktiv pris/prestanda nivå.

Bluetooth® ingår som standard
I ett standardutförande brukar endast basfunktionerna ingå. Med TD4 är det annorlunda. I standardversionen så ingår ett brett utbud av funktioner - och detta utan någon extra kostnad. Som ett exempel, Bluetooth® kommunikation är en av många extra funktioner som ingår.

Höjdpunkter – TWINDRIVE TD4 Standard erbjuder:
  • Bluetooth® kommunikation som innebär att det finns ett brett utbud av trådlösa handkontroller
  • LINAK Bed Control app för att justera sängen, finns för iOS och Android baserade enheter med fri nedladdning
  • Under Bed Light för en behaglig nattbelysning
  • En miljövänlig produkt med LINAK ZERO™ teknik med låg energiförbrukning på 0.1 W i standbyläge
  • Mekanisk nödsänkning som gör det möjligt att köra sängen manuellt i en nödsituation t ex vid ett strömavbrott
TWINDRIVE TD4 Standard highlights

Läs mer om TWINDRIVE TD4 Standard och TWINDRIVE TD4 Advanced.

Updated: den 22 februari 2017 13:06